? προς τα πάνω

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Γυμνάσιο Αγιάσου

Λέσβου

eTwinning school '21-22

Στιγμιότυπο_οθόνης_2022-12-02_194540.png

eTwinning school '23-24

Στιγμιότυπο_οθόνης_2022-12-02_194540.png

ERASMUS+

ερασθσ_νεο_λογοτυπο_αυτο.JPG

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα με τα ονομαστικά στοιχεία των μαθητών/τριών που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής στην Ποίηση με θέμα “Η ποίηση… μια παυσίπονη σταγόνα σ’ έναν ωκεανό λύπης. Δεν είναι λίγο“, που συνδιοργανώθηκε από  το Γυμνάσιό μας και το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης.

Τα ονοματεπώνυμα των μαθητών καθώς και τα σχολεία τους μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Τα ποιήματα που διακρίθηκαν μπορείτε να τα δείτε εδώ. (επιλέξτε από τις τρεις τελείες δεξιά full screen)

 Ευχαριστούμε όλους όσοι βοήθησαν στη διεξαγωγή αυτού του διαγωνισμού, τους 212 μαθητές που ενδιαφέρθηκαν για τον διαγωνισμό, τους 61 καθηγητές που εμψύχωσαν τους μαθητές και διευθυντές που διεκπεραίωσαν τη διαδικασία, τους γονείς που στήριξαν τα παιδιά τους, τα έξι μέλη της επιστημονικής επιτροπής που ασχολήθηκαν με ακεραιότητα και αίσθημα ευθύνης με το δύσκολο αυτό έργο. Πέρα από το διαδικαστικό κομμάτι αυτού του διαγωνισμού θεωρούμε ότι νικητές απ΄ αυτή τη διαδικασία βγήκαμε όλοι μας, γιατί η ποίηση είναι κατάθεση ψυχής και αυτό δεν είναι κάτι που μετριέται με αριθμητικά κριτήρια. Τους ευχαριστούμε όλους για όσα μοιράστηκαν μαζί μας.

Παραθέτουμε το κείμενο της Επιστημονικής(Αξιολογικής) Επιτροπής του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού:

Η αξιολογική επιτροπή του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Δημιουργικής Γραφής στην Ποίηση που διοργανώνεται από το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Γυμνάσιο Αγιάσου συγχαίρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, για την ευαισθησία τους και τη διάθεση αποτύπωσης και εξωτερίκευσης των σκέψεων και συναισθημάτων τους σε μια προσπάθεια ποιητικής έκφρασης.
Η συμμετοχή τους, υπό την έννοια αυτή, δείχνει θάρρος, τόλμη και μια τάση «δοκιμής» νέων τρόπων έκφρασης, στοιχεία απαραίτητα για τη μελλοντική προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Δείχνει επίσης τη διαρκή εκπαιδευτική προσπάθεια των συναδέλφων των διοργανώτριων εκπαιδευτικών δομών να προτρέπουν τα παιδιά να μιλούν και συνομιλούν με τον εαυτό τους και την Τέχνη.
Η βαθμολόγηση με την οποία θα ανακηρυχθούν οι τριάδες νικητών/τριών στα ποιήματα Γυμνασίου και Λυκείου στηρίχθηκε σε πέντε κριτήρια και διπλή αξιολόγηση όλων των λογοτεχνικών προσπαθειών. Σε τρεις μόλις περιπτώσεις από τα συνολικά 205 ποιήματα χρειάστηκε μια τρίτη ματιά ώστε να εξισορροπηθεί η σχετικά μεγάλη απόσταση μεταξύ των δυο πρώτων βαθμολογήσεων.
Το τι είναι ποιητικό και κατ’ επέκταση έργο τέχνης ενέχει μεγάλο βαθμό προσωπικής γνώμης και προτίμησης, άρα η βαθμολόγηση έχει και έναν βαθμό υποκειμενικότητας. Ήταν όμως κοινή αίσθησή μας το γεγονός ότι τα ποιήματα που βαθμολόγησε ο καθένας / η καθεμία με υψηλότερους βαθμούς είχαν έντονο το στοιχείο της γνησιότητας και της αυθεντικής έκφρασης με συνειδητή χρήση της συνυποδηλωτικής διάστασης της γλώσσας μας και εν τέλει δημιούργησαν μια αναγνωστική απόλαυση και συγκίνηση, συστατικό στοιχείο της ίδιας της Τέχνης. Αυτό απεικονίστηκε με ενάργεια και στην ταύτιση των δυο βαθμολογιών με ελάχιστες αποκλίσεις.
Κλείνοντας επιθυμούμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στην Οργανωτική επιτροπή για την εμπιστοσύνη που περιέβαλε το έργο μας και να δώσουμε συγχαρητήρια στις σχολικές μονάδες που ενθάρρυναν τα παιδιά να συμμετάσχουν. Αντίστοιχα συγχαρητήρια ανήκουν και στους γονείς – κηδεμόνες τους για την υποστήριξη.
Εκ της αξιολογικής επιτροπής

Θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες για τη μέρα και ώρα βράβευσης, στην οποία μπορεί να συμμετέχει όποιος επιθυμεί είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά.

Copyright © 2024 Γυμνάσιο Αγιάσου Λέσβου Rights Reserved.